.... مادر ....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 مادرم مرا ببخش اگر روزی بی حوصله بودم ....

اگر روزی بی اعتنایی کردم ...

بد اخلاقیهایم را جدی مگیر ....

که من بدون تو هیچم .....

مادرم .... چشمانت با من حرف میزند ....

دستهایت به من میفهماند که چقدر برایم زحمت کشیدی ....

لبخند پر مهرت وقتی که مرا می بینی و ....

.... نفسهایت .... 

این برای زن افتخار است که روز تولد حضرت قاطمه(س) ، بزرگ بانوی دوعالم، روز زن نامیده شده است ....

میلاد رو به همه ی عزیزان بخصوص مادر عزیزم تبریک میگم ....


هدیه ی ما به حضرت فاطمه(س) ... پنج مرتبه خواندن سوره کوثر که در شان حضرت فاطمه است .... و تعداد نقطه ها برابر با سن حضرت فاطمه ست ....

سالتون عسل - یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت0:38---21 فروردين 1394
سلام
روز مادر رو به همه ی مادر ها تبریک میگم


رضا
ساعت17:08---20 فروردين 1394
جوانی‌هایت را

با بچگی‌هایم پیر کردم ...

مرا به موی سپیدت ببخش مادر !!!

روز مادر بر شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 20 فروردين 1394برچسب:, ] [ 17:29 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق